Jondal skule byggetrinn 4.2

I desse dagar går Røynstrand entreprenør i gang med førebels siste byggetrinn ved Jondal skule; byggetrinn 4.2.

Dette byggetrinnet omfattar riving av gamal gymsal og tilhøyrande garderobar ved Jondal skule.

Det skal førast opp eit nytt bygg med mellom anna nye garderobar tilhøyrande symjehallen, multisal med backstage-arealer, 3 lydrom for kulturskulen, samt to tekniske rom.

Det nye bygget får eit fotavtrykk på omlag 630m2 og skal stå ferdig rundt nyttår 2021.

For Røynstrand Entreprenør AS er dette tredje prosjektet dei utfører ved Jondal skule, Byggetrinn 2 vart overlevert i sumar, medan byggetrinn 4.1 og 4.2 skal ferdigstillast henholdsvis i juni og desember.

H2 Hardanger har vore engasjert i prosjekt- og byggeleiing ved totalt 5 byggetrinn ved Jondal skule og har vore med sidan mars 2018.

Prosjektet har for H2 omfatta prosjekt- og byggeleiing for:

Byggetrinn 1: Rehabilitering av symjehall på ca 470m2, utskifting av teknisk utstyr i bassengkjellar.

Byggetrinn 2: Rehabilitering av skulebygg, med påbygg, ca 1700m2 fordelt over tre etasjar

Byggetrinn 3: Ny fleirbrukshall, inkl bibliotek og skulekjøkken, ca 2100m2 med tribune m.m

Byggetrinn 4.1: Nytt bygg for praktisk- estetiske fag, ca 380m2

Byggetrinn 4.2: Nye garderobar, multisal og kultruskule, ca 730m2 inkludert tekn.rom plan 2

Andre aktuelle saker

Eide Smolt Sundal – nytt smoltanlegg

Eide Smolt Sundal – nytt smoltanlegg

Eide Fjordbruk AS, gjennom selskapet Eide Smolt AS, kjøpte i 2022 det gamle smoltanlegget i Sundal frå Sjøtroll Havbruk AS. Anlegget har konsesjon til produksjon av 2 millionar smolt per år innanfor gjeldande utsleppsløyve. H2 Hardanger har, i samarbeid med Eide...

Sævareid Fiskeanlegg – omfattande utbygging

Sævareid Fiskeanlegg – omfattande utbygging

AS Sævareid Fiskeanlegg, ein del av Bolaks-konsernet, investerer i ei omfattande utbygging for å styrke produksjonskapasiteten og møte framtida sine krav til smoltproduksjon. H2 Hardanger er innleigd som byggherrerepresentant og prosjektleiar, samt for å ivareta...